tisdag 20 juli 2010

Nu är det stopp

Igår köpte jag en klänning. Den kostade bara en hundralapp, men idag har jag dåligt samvete. Men jag har haft den på mig hela dagen så jag kan inte lämna tillbaka den heller...
Idag har jag betalat två hyror till min kära sambo (jag glömde betala förra hyran) och inser att nu är det stopp. Jag får inte spendera en krona till på hela sommaren. Det enda som får inhandlas är mat och biljetterna till PDOL och Luleåkalaset (bara en dag på varje, har inte råd med mer). Det känns lite trist att jag måste införa detta stopp nu när sambon och jag ska iväg och semestra, men i helgen blir det gratisfestival i Skellefteå och sen ska vi ut på bilsemester, får väl helt enkelt se till att inte handla något.

Jag har otrolig panik inför hösten. Jag vill verkligen inte plugga, men arbetsmarknaden är ett skämt.

Här kommer fina bilder som Johan tagit på mig och Joar. Min favoritbild kom inte med eftersom den blev stående när jag laddade upp den, trots att den är liggande. Sjukt irriterande...






//All the thing I could do

Inga kommentarer: