fredag 14 augusti 2009

Snabbpackad

Inte på det viset man blir om man klunkar i sig en sjua brännvin på fem minuter, utan på det viset att jag packade färdigt allt på ungefär tjugo minuter. Jag hade ju förberett, så det var ganska lätt, men jag hade ju även klivit upp i itd för att ha gott om tid att pressa, fundera, flytta om och allt annat man brukar få göra när man har lite för mycket saker med sig. Men smidigt gick det och jag fick med mig allt. Har inte bestämt mig för hur jag ska göra med maten än... Har ju ett gäng blåbär, ett antal abborrfiléer och några burkar hallonsylt att få med mig till Norr.

Igår myste jag med Lillprinsen på eftermiddagen, åt grillat med familjen, åkte iväg för en nostalgifika med Lina och Liv och fick besök av Joel när han var på genomresa. En härlig sista dag med andra ord.

Nu ska jag försöka få mig lite frukost och sy i knappen i mina shorts.

//It's gonna be alot to hold on

Inga kommentarer: