tisdag 18 augusti 2009

Bakom mina solglasögon

Är nu tillbaka i Pite.
Bröllopet var mycket trevligt. En hel helg med vänner och nya bekanta var en perfekt avslutning på sommaren. Igår for jag hit från Lule. Rakt in i hetluften på en gång.
Elin och Crister mötte upp mig på stan. Crister hade fixat så att vi tre (adel och general) fick sponsrade solglasögon. Hittade ett par som inte var riktigt så mörka som jag vill ha dom, men dom funkar som kvällsbrillor. Det som är riktigt skrämmande är vad dom skulle ha kostat. Visserligen var dom för tillfället på rean, så det var halva priset, men ordinarie pris var 2495:-! Helt galet. Skulle aldrig lägga ut så mycket pengar på ett par solbrillor.
Sydde även klart det sista på capen och Crister fixade dit adel, så nu är jag alldeles redo för inmarsch.
På kvällskanten när jag kom hem fick jag inspiration till att börja pimpa ett par brillor. Tog ett par av dom gamla som jag inte gillade så mycket och satte massa rosa prismor på dom. Sjukt snygga!
Här är bilder på dom dyra nya och dom nypimpade. Inga vidare bilder, men jag måste till skolan nu, så jag hinner inte fixa nåt bättre.


Inga kommentarer: