tisdag 4 augusti 2009

Ännu mer

Sex liter blåbär blev det denna gång. På en ynka liten dag, så det var inte så illa tycker jag. Är dock fruktansvärt less på att sitta och rensa de små bären. Tur att tankarna får vandra fritt och att man ha underbar sjöutsikt att njuta av. Var lite mer förbannad när jag stod i skogen och svettades med mygg runt omkring som bet mig trots att jag tidigare badat i myggmedel. Då var inte rensandet så farligt egentligen.
Blåbärsgröt i vinter säger jag bara.

Börjar längta upp till Pite. Längtar efter att tillbringa två veckor med att svassa runt tillsammans med Elin och Lania. Längtar efter att kunna ungås med nån i princip närhelst man får lust. Längtar efter att få krypa ner intill fästmannen...

Imorgon fyller mor år. Kalas står på schemat. Har även planerat en överraskning för en annan familjemedlem. Får se om det går som planerat.

Mitt och Johans rum ute på ön är numera helt klart. Ska sätta upp krokar nästa gång jag far ut och sen ska ni få se hur underbart fint det blev. Är fortfarande grymt stolt över mig själv för att jag gjort så pass mycket i rummet.

//Hela världen är så underbar

Inga kommentarer: