fredag 21 augusti 2009

Olle

Jag är lite för trött för att orka skriva så mycket.
Vill bara berätta att fråga Olle var mycket bra som vanligt, trots ett varmt Kårhus. Vi fick en helt underbar dikt skriven speciellt till oss adel & general. Har suttit och tittat på VM i Jonas nya lägenhet och nu sitter jag här och ska snart sussa.
Imorgon ska Pär & Johan hämta upp lite saker som blev kvar hemma hos mor och far medan jag är på havsbadet och leker.
Tog en bild från redan nämnda pixbox och den får säga det jag inte orkar skriva.



//Pink is my favourite crayon

4 kommentarer:

Maja sa...

Jag skulle hälsa från Cissi. :D Det pratades lite över matbordet om att jag var så lik dig, och du var så duktig, och när du var på broman och pratade om din utbilning så var det så bra.. ujuj, vilka krav man har på sig nu! XD

jlindbergh sa...

Vad otroligt snygga caperna blev!

Åsa sa...

Ellerhur!

Mamma Fia sa...

I do like the pimped sunglasses! Mucho snyggo... (hujedanemej så internatjånäll man kan vara då)