lördag 8 augusti 2009

Samlande

Har spenderat några dagar ute till havs efter mors födelsedag. Har latat mig i solen, fixat smådetaljer i mitt rum och en halv yttervägg. En ganska slapp tripp måste jag väl erkänna. Var inte supersugen på operation "måla stugan" så jag var lite trög i starten. Plus att när jag väl satte igång krånglade precis allt...
Kom på det att jag är så stolt över att jag gjort så pass mycket själv i mitt & Johans rum. Sen så har man Lina som håller på med ett helt hus. Målar fönster, tapetserar och allt möjligt. Det ni. Mina arbetsinsatser känns plötsligt ynkliga...

Idag när värmen kom till byn åkte vi hem från Ön. Kändes inte helt klockrent. Jag hade velat ligga på bryggan i solen och tagit ett och annat dopp emellanåt. Men nej, det bar av till stan och samlarmässa istället. Hittade inget jag ville lägga de småkronor jag har kvar på, så jag kom hem tomhänt.

Nu kom Nilas och satte sig i mitt knä, så nu ska vi ittta på bilder istället.

//Pictures of my life

Inga kommentarer: