torsdag 27 augusti 2009

Näst sista

Har varit lite dålig på att blogga nu. Har haft så roligt och varit helt slut resten av tiden.
Idag är det näst sista dagen och hur roligt jag än har haft och hur mycket jag än tycker om Nolle-P, så längtar jag till att umgås med mina "vanliga" vänner och göra sånt vi brukar. Jag längtar även till att ha tid att umgås med fästmannen. Blir för lite sånt under såna här perioder.
Men jag har sett mitt schema och under hösten kommer vi träffas väldigt mycket. Hela kursen ligger i Lule och vi har många schemalagda dagar.
Och för att lösa problemet med att jag saknar de "vanliga" vännerna så ska vi ses och käka tacos ikväll. Allihop :) Och nästa fredag spelar pojkarna och jag ska få vara gästartist. Me like.
Det är även öppen scen ikväll. Inte supersugen, men känner att jag som adel borde visa mig där en sväng iaf.

Nu väntar duschen och så måste jag kolla upp var vi ska äta.

//Hell is gone and heavens here

Inga kommentarer: