lördag 29 augusti 2009

Över

Nu är Nolle-P över. Hade kick-off igår. Spelningen gick bara bra. Älskar att stå på scen :)
Men nåt är fel på luftkonditioneringen på kåren så det är apvarmt där mest hela tiden. Alla går runt blanka av svett. Men dom tömde baren, så det kanske var bra ur en ekonomisk synvinkel.
Idag har jag varit upp på kåren för att städa och sen umgåtts med gossarna och Lania.
En pizza på Älgest och Top Gear på tv. Nu ikväll har vi spelat Monopol. Måste vara det tråkigaste spelet... Vi satt ju där med alla tomter köpta och ingen ville sälja. Till slut köpte jag en tomt för 30 000, skrattade åt det en stund och sen gav jag mina pengar och tomter till Lania. Efter detta har rävspelet gått utför hela tiden. Jag sitter bara och tittar på...

//Play your lovegame

Inga kommentarer: