tisdag 18 augusti 2009

Livlina: Ring en vän

Ibland behöver man prata med någon som förstår vad man känner och känner likadant. Det är vad jag har gjort nu. Grymt skönt att få prata av sig ordentligt och få några tröstande ord på vägen.

Idag har jag gått på en utbildning som jag gått ett antal gånger förut, gått på stan med Lania och inhandlat outfit inför morgondagens fest för 49:-, suttit på kåren och lyssnat på brandlarmet som gick igång när blixten slog ner i närheten, haft inmarschträning som drog ut på tiden som vanligt, skrivit generalens tal till imorgon, färgat håret mörkbrunt och som sagt pratat av mig en massa skräp som låg och pyrde.

Redo för att sätta igång imorgon. Är ganska mycket nervös inför att sitta bland nollorna i början. Ska se till att undvika ögonkontakt och är livrädd för att Evelina ska avslöja mig.


Här är den ultimata capen:

Kameran gör den inte rättvisa, särskilt i ett mörkt rum som mitt är just nu. Det kommer kanske upp en bättre sen när Lania har börjat fota :)

Nu dags för lite skönhetssömn.

//Kan jag va mig själv

1 kommentar:

mamma sa...

Hm sådana bekymmer alla redan. Låg och pyrde före eller dök upp nu funderar ju en stackars moder. Kram och hoppas allt känns bra nu då.