onsdag 10 september 2008

Nästan allt

Jag var relativt duktig igår. Hann med nästan allt på min lista. Gissa vad det var som prioriterades minst... Just det läsning av AUO. Jag försökte, men det gick inget vidare.
Hittade inte några låtar till mig och syster heller. Vilket hon hackade på mig för på kvällen. När blev det jag som hade huvudansvaret? Har lite funderingar om vi ska försöka oss på en Baskerylåt, men i så fall måste jag ta ut ackorden, och det är lite tricky eftersom dom spelar gitarr, och det gör inte jag. Jag lyckdes få ut nästan hela första versen igår, men sen blev det svårt. Får se hur det går idag. Jag har dock inte tid att bara koncentrera mig på det, måste plugga också.
Att göra listan idag innhåller ungefär det jag inte gjorde idag, plus att jag ska till doktorn, men Elin ville umgås idag också, så vi får se. Jag har ju möjlighet att skjuta på att göra listan till imorgon. Vore dock trevligt om det kom fram lite sol om vi nu ska vara ute och umgås.
Jag har sett en rutschbana nere vid vattnet som jag väldigt gärna vill prova. Kanske får tillfälle idag :)

Balancen gick bra igår, men jag vill ju så gärna lära mig det nya. Jag kan nästan två låtar nu. Har börjat bakifrån den här gången, och det var utr, för låt nr 8 var väldigt svår att lära sig, vilket betyder att den kommer vara svår att lära ut också. Inte kul. Tur att det inte är så snabba byten.

Nu måste jag koka lite frukostgröt.

//Five feet below

Inga kommentarer: