tisdag 23 september 2008

Ett par riktigt sega dagar

Teambuildingen med Stil var riktigt bra. Det var ju inte lika roligt att åka till BodaBorg den här gången som förra i och med att man kunde en hel del celler, men kul var det iaf.
Festen efteråt här hos mig var ännu bättre. Middag och spel var det. En kanonfest. Hade så grymt roligt. Drog till och med ner på Kalles och buggade några svängar med Emil, men det är svårt att dansa bra med klackar tyvärr...
Söndagen började segt, men så fort jag satte igång med att öva på balance så steg humöret och energin. Dock hade jag inte mycket energi kvar efter jag hade hållit i passet.
Däckade i soffan med begynnande halsont och febervärk i hela kroppen. Sov mycket illa första timmarna av natten sen, och vaknade på måndagmorgon med ännu värre halsont och fortfarande feber. Släpade mig upp för att göra klart en auouppgift och sen släpade jag mig till skolan på eftermiddagen för att vara närvarande på lektionen. Jobbigt var det.
Kvällen tillbringades i soffan där jag tyckte synd om mig själv och frös och svettades om vartannat.

Idag mår jag lite bättre. Har fortfarande ont i halsen, men ingen feber att tala om. Har varit på skolan en sväng för att ha en genomgång med min grupp och läraren i auo, och nu sitter jag hemma och försöker lära mig Hotel California på bas. Inte lätt alls. Får se hur det går att lära ut det imorgon på praktiken.
Ställde in balancepasset idag. Inte bra att försöka träna med halsont, och efter att ha blivit riktigt dålig efter förra passet. Så basträning gäller i eftermiddag. Kanske lyckas plugga lite annat också om jag är riktigt duktig.

Längtar till nästa vecka då jag får träffa lillprinsen och resten av familjen. Och så längtar jag till ikväll då jag får träffa storprinsen :)

//Gubben Höst tänk nu målar han

Inga kommentarer: