måndag 8 september 2008

Jag diggar det

Så var det en ny vecka, med mer AUO... Jag känner redan nu hur tröttande den kursen är. Mest för att man måste läsa så förbenat mycket. Så min nya plan är: läsa kurslitteratur på dagen och skönlitteratur på kvällen. Med start imorgon.
För idag på eftermiddagen har jag inte gjort mycket mer än legat i soffan och läst skönlitteratur. Jag tycker verkligen om fantasy. Och Eddings är ju en klar favorit.
Annars har jag haft Stilmöte, vilket gick både bra och dåligt. Alla mina egna lokalbekymmer är lösta, men ingen annans, och det är ju egentligen jag som är ytterst ansvarig för det också så...
Men jag längtar verkligen tills vi har fått haft våran teambuilding. Det behövs så vi får lära känna varandra.
Kvällen har spenderats med balance och telefonsamtal. Jag känner att jag har det gamla passet nu, så jag kan i stort sett börja sikta in mig på det nya. Min plan är att öva balance varje dag som jag inte har skola, och eftersom jag inte har mer skola den här veckan så har jag gott om tid till det och att läsa skollitteratur. Jippie...

Morgondagens plan är som lyder: balance, läsa AUO, sälja Stil-kort på kåren, diska, betala räkning, maila Pitebo, fylla i stipendiepapper, leta noter till då jag och syster ska sjunga, hålla balancepasset, och sen får vi se om jag gör nåt på kvällen. Finns två alternativ: bugg eller box. Får se om jag stannar hemma och övar balance istället...

Skivan som jag hittade i gymet är grymt bra! Jag ska definitivt köpa den. Hoffmaestro & Chraa. Diggar det!

Ikväll blir det nog en tidig kväll, ska läsa tills jag somnar. Men det är bra med tidiga kvällar, för då kliver man upp tidigare på morgonn och hinner få mer gjort. Gott!

//They both look pretty good baby girl, but then so do you

Inga kommentarer: