lördag 27 september 2008

Känns det bra?

Vilken vecka.
Hade feber första dagarna. Har haft ont i halsen hela veckan. Har haft ont i huvudet större delen av veckan, hade även ont i nacken i mitten av veckan.
Har fortfarande ont i halsen. Är grymt less på det hela.

Känns det bra inför fredagen? Nope. Har inte kunnat sjunga alls på hela veckan pga av halsen. Så jag kan ingenting. Finns det nåt jag kan göra åt saken? Nope, eftersom jag fortfarande har jäkligt ont i halsen.

Känns det bra inför balancepasset imorgon? Nope. Har inte kunnat öva på hela veckan pga ovanstående anledningar. Ska nog köra passet imorgon iaf. Jag hatar att ställa in pass, och jag är så illa tvungen att göra det nästa söndag iaf. Jag får försöka träna lugnare...hur man nu gör det. Kan ju inte det nya passet helt heller, och det gör ju saken ännu bättre.

Känns det bra inför middagen med svärföräldrarna ikväll? Nope. Jag känner mig inte på bra humör just nu. Hoppas dock att jag ska kunna jobba bort det innan dom kommer hit om en halvtimme.

Hade kul igår iaf. Har kommit fram till hur bandet ska se ut till min Louise Hoffsten-spelninge, och allt utom trummorna är tillsatta. Det känns ju lite bra iaf. I övrigt får ni ursäkta mitt lite pessimistiska inlägg. Ska försöka göra bättre ifrån mig nästa gång.

//Ont det gör ont

Inga kommentarer: