tisdag 28 augusti 2012

Panik

Den här dagen har verkligen varit upp och ner. Stress-panik på morgonen, fin-lektioner alldeles innan lunch och sen under eftermiddagens utbildningspass (ja, se ibland måste vi lärare också utbildas) så steg stress-paniken inom mig igen och jag hade svårt att fokusera på en sak i taget eftersom det var så mycket som skulle göras.
Var fantastiskt duktig som cyklade hem direkt efter vi slutat. Lyckades koppla bort jobbet så pass länge att jag hann handla och laga ett helt gäng matlådor (lär få äta köttfärssås tills det står ut genom öronen). Sen insåg jag att jag faktiskt inte kunde ta hela kvällen ledig, så jag har suttit framför datorn och jobbat nu i några timmar. Ett litet avbrott för att tala med mor, men annars har det varit jobb, jobb...
Har fortfarande panik över ett speciellt jobb-projekt. Ju mer jag lärt mig om det desto mer panik får jag. Kanske så här andra kände när vi fick reda på att alla elever och lärare skulle få en varsin mac?

När jag berättat om projektet för eleverna ska ni också få veta. Jag behöver få lite stöd i att detta är en bra sak, men eleverna förtjänar att få veta först.




//

1 kommentar:

Liv sa...

Men lilla vän då. Du ser...icke sansad ut :) En. Sak. I. Taget. Kram!