torsdag 9 augusti 2012

Huvudvärk

Idag har jag ätit blåbär till frukost, lunch och middag. Inte dumt alls faktiskt. Färska blåbär med mjölk (bland det godaste som finns) till frukost, blåbärsgröt till lunch och pannkakor med blåbärssylt till middag.

Har en huvudvärk som har följt mig hela dagen. Brukar få ont efter jag har varit ute och sprungit, men idag körde jag på Systers träningsknep och drack ett glas vätskeersättning när jag kom tillbaka, men det hjälpte inte. Eller så har jag ont huvudet av en annan anledning. Jobbigt är det hur som helst.

Jag förstår att ni alla undrar vad vi köpte på Ittala outlet. 
Vi köpte fyra av dessa fantastiska muggar från min älskade servis Swedish Grace.

Nu ska jag försöka sova bort denna förbaskade huvudvärk.

//

1 kommentar:

mamma sa...

Vilken blåbärsdag. Den var ju helt i din smak. Konstigt att huvudvärken vågade sig fram då:)