måndag 13 augusti 2012

Allra käraste vänner!

Vilken helg!
Ååå, jag önskar att alla fick en sådan helg som jag haft. Att alla fick en sådan fenomenal avslutning på semestern.
Jag och tjejerna har pratat och skrattat så käkarna nästan gick ur led. Fina fina ni...
På lördag kväll tog vi med oss Johan och for ut till Klubbviken där de hade säsongsavslutning med blueskväll. Mycket trevligt trots lite väl dyr mat.

Fina brudar på båten
 Mobilen gör det inte rättvisa, men vackert var det

Igår for de tyvärr hem. Men verkligheten kallar oss alla... Jag känner i alla fall att jag kommer leva på den helgen långt in på höstterminen.
Ikväll bjöd vi in ett gäng Lule-kompisar för att äta avskedsmiddag. En av pojkarna i gänget ska överge oss till förmån för Fjollträsk. Hur man nu kan föredra den stan före Lule...
Vi åt middag ute på innergården och njöt av blåbärspaj till efterrätt. Det blir helt klart godare paj om man plockat bären själv.



Jag förstår inte riktigt folk som ojjar sig över att hösten redan är här och muttrar över hur hemskt det är. Jag vet inte hur det är med er, men när man kan sitta ute och äta middag runt sjusnåret och dessutom inte behöver ha långärmad tröja, ja då är det inte höst riktigt än.

Skickar en enormt stor kram till min favoritjämtlänning. Hoppas att söstra mi tar hand om dig ordentligt.

//

1 kommentar:

syster fia sa...

Försökte så gott jag kunde. Ville ha kvar över natten men de jamtska fjällvindarna lockade tydligen alltför mycket.