lördag 11 augusti 2012

Bästa!

Gårdagen var en av de bästa på hela sommaren.
På förmiddagen gjorde jag iordning en picknick-lunch till Johan och mig och vi satte oss i gräset ute på udden och njöt av solen och varandras sällskap.



När vi sitter där i det gröna så tittar jag omkring mig och vilka får jag se?! Jo, Anna och Liv! Fattar ni?! Mina fina brudar kom upp och totalöverraskade mig. De hade smidit planer med Johan ganska länge och jag hade verkligen inte en aning. Den bästa överraskningen en flicka från Njutånger kan få. Tyvärr fick de inte med sig alla, men två är bättre än inga alls. Vi hade en underbar kväll med en massa prat, skatt och vin. Vilka fin fina brudar jag har!

De lade upp en bild på facebook för att förvilla mig och för att göra mig avundsjuk.
De lyckades med båda sakerna.
 Men oj va fint det är att ha dem här hela helgen!

Nu ska de få följa med på husvisning.

//

2 kommentarer:

Paulina sa...

Määän vad jag önskar att jag oxå var med! Antr att ni har det kanon!! Men Du, husvisning igen? Har ni börjat leta "på riktigt" :)

Åsa sa...

Mjo...det har vi nog. Hittar vi rätt ger vi oss in i budgivning. Men tyvärr var det där inte rätt, så vi letar vidare.