söndag 29 januari 2012

Fredagskvällen

Nu är jag hemma igen. Första sträckan fick jag åka med finaste Joel, sen åkte jag buss från Vilhelmina till Arvidsjaur, satt och väntade en och en halv timme på Sibylla där (hann se många spännande människor under den tiden) sen kom Johan och hämtade upp mig när han åkte från Galtis där han tillbringat helgen och nu sitter jag hemma nyduschad och nyäten.

Eftersom jag inte har några spännande bilder att bjuda på från dagen får ni fredagskvällen i bilder istället. Vi har ju som tradition att äta middag på hotell Granen en av kvällarna och det gjorde vi i fredags.






Och när vi kom tillbaka till stugan ringde vi upp Nils och berättade för honom hur mycket vi saknade honom (självklart var det enklast att lägga telefonen på köksgolvet så alla kunde ligga runt den)


//

1 kommentar:

Annika sa...

"män som kramas"