lördag 28 januari 2012

Seg dag

Idag tog det tid för mig att ta mig ut i backen. Alla var supertrötta (lite väl sent igår) och Annika som jag åkt skidor med tidigare dagar var förkyld...
Till slut lyckades jag få med mig Annika ändå (hon var snäll och följde med trots att hon var sjuk, dock orkade inte hennes kropp mer än ett åk, men det var snällt i alla fall) och Johan hängde med och åkte längd.
Jag fick till några fina åk även om det inte blev så länge. Jag hade mycket trevligt i backen. Skidåkning är återigen roligt. Hade en svacka för några år sedan, men nu är mitt intresse på topp!

På vägen till backen råkade vi köra fast. När det snöar och är disigt så är det svårt att se vad som är bilväg och vad som är en bred skoterled...


Men vi kom loss och alla var glada. Fick hjälp att gräva och putta av snälla skidåkare också. Fint folk det finns i närheten av skidbackar...

Om ni kikar in här om några timmar så tänkte jag lägga upp fler och mycket bättre bilder från den här lilla resan.

//

Inga kommentarer: