söndag 22 januari 2012

Ännu ett steg mot den mörka sidan

Idag har jag tagit ännu ett steg mot den mörka sidan. Jag har ju redan en bräda. Bytte ju mina gamla skidor mot en bräda när jag köpte mina nya skidor. Dock har jag aldrig provat den... Men nu kanske det blir lite lättare för idag köpte jag ett par boots. Hittade ett par för 500 kronor. Sprillans nya boots kostar väldigt sällan så lite, men nu hade vi tur (Johan köpte ett par likadana). Känns ju väldigt onödigt att köpa boots för 1500 om man åker så sällan som jag, så dessa kändes perfekt. Blev lättad när de passade så pass bra också.


Det är lite synd att jag inte ska åka bil hela vägen till Kittel. I så fall hade jag tagit med mig brädan också. Eftersom jag ska åka buss till Pite först och antagligen åka buss (med en massa byten) på vägen hem så har jag ingen lust att släpa mer än jag behöver. Och det är ingen bra idé att ta bara bräda eftersom mitt humör sällan är bra efter jag åkt bräda...

//

Inga kommentarer: