måndag 23 januari 2012

Lätt packad?

Det finns ett ordspråk som lyder: "gå alltid lätt packad i Kittel". Eller, jag vet inte om det kan kallas ordspråk eller inte, men ni förstår vad jag menar. Tyvärr har jag nog redan misslyckats, för min packning är sannerligen inte lätt...


Själv är jag mest nöjd över kombon liten-ryggsäck-på-stor-ryggsäck. Det gör det hela enklare att bära även om det antagligen kommer kännas tungt. Well, imorgon ska den bara släpas över hela stan till Loet, sen hoppas jag att Bjrön väntar på mig på busstationen i Pite. Värre blir det på söndag då det blir en del byten av bussar, men det är ju inte förrän på söndag, så jag försöker att inte oroa mig över det...

Imorgon far jag!

//I wanna spend my days in the white snow

2 kommentarer:

Mamma sa...

Ha det så kul och hälsa alla vi känner, kram

Åsa sa...

Det ska jag göra!