lördag 21 januari 2012

Se upp i backen!

Idag har vi tillbringat eftermiddagen i Måttsund. Johans kollega skulle dit med sina barn och eftersom han har en liten minibuss så kunde vi hänga med.
Nästan den enda anledningen till att jag skulle vilja ha en bil är för att då skulle vi kunna fara och åka skidor oftare...

Idag gick det fort i backen kan jag meddela. Fruktansvärt fort. Vet inte riktigt vad det var med mina skidor, men de ville definitivt inte åka sakta. Tills slut kunde jag bara skratta åt det hela och se till att hänga med.


Johan har börjat fundera på att köpa ett par rena pistskidor, vilket har fått mig att fundera på att köpa ett par allmountain... Problemet är bara att jag har noll koll på vilka som skulle kunna bli bra.

//Glider ner för backen på mina Rossignol

Inga kommentarer: