söndag 22 januari 2012

Kärlek

Igår gav min kärlek lite kärlek till mina skidor och jag gav lite kärlek till våra skidhandskar. Nu börjar jag bli redo för att fara till Kittel.


Idag ska jag ta och packa så jag verkligen är redo. Imorgon jobbar jag ganska sent plus att vi ska tvätta, så jag vet inte om jag har så mycket tid att packa då. På tisdag ska jag blåsa direkt från jobbet hem och hämta packning och snabbt till Loet för att ta en buss till Pite där Björn väntar. Sen far vi snabbt som vinden till Kittel och sekten.

Men innan jag packar ska vi gå en sväng på stan. Har sett ett par billiga snowboardboots på nätet. Ska kolla om de finns i stan och om de passar, i så fall kanske jag slår till. Har ju redan en bräda och om jag någon sin ska lära mig att åka på den förbannade saken så är det väl bra att ha hela utrustningen. Då kanske jag tar brädan med mig nästa gång jag får möjlighet att fara till Måttsund...

//All you need is love

Inga kommentarer: