fredag 23 september 2011

Paket!

När livet inte är på topp, då kommer de där små diamanterna som man har i sitt liv och hjälper en att få på det där äkta leendet.
De allra flesta av mina diamanter vet om att ett av de säkraste sätten att göra detta på är att ge mig ett paket. Vet inte om det finns något bättre sätt faktiskt. Eller..att få träffa diamanterna smäller ju faktiskt lite högre.

Idag väntade ett litet paket på mig när jag kom hem och jag var till och med så duktig att jag väntade med att öppna det tills jag hade fotat paketet. Vad gör jag inte för er bloggläsare?

Paket från den äldsta av mina diamantsystrar:



Som sagt, bara två veckor kvar!

//Ding, dong the bells are gonna chime!

2 kommentarer:

syster fia sa...

Diamonds are a gilr's best friend! :-)

syster fia sa...

Haha, snygg stavning där! Ojoj. Well, well, I hope you get the point,