tisdag 6 september 2011

Bästaste Brudarna

Vilken helg jag har haft!
For ner till Stora Staden på fredagen. En gång i tiden var det tänkt att några av mina finaste brudar skulle springa tjejmilen, men så blev det inte. Istället tillbringade jag och Liv lördagen med att gå runt på Gärdet, titta på de som sprang så duktigt och njuta av det fina vädret.
På kvällen kom resten av de finaste brudarna. Vi pratade, skrattade, drack vin och lyssnade på musik från det fina nittiotalet. En fantastisk kväll helt enkelt!
Dagen efter hade vi en seg morgon och vi hade inga direkta planer. Då råkar Lina fråga vad vi ska göra under dagen och Anna råkar svara att vi kan ju gå på Grönan. Sagt och gjort! En och en halv timme senare är vi på väg till tivolit. Vi spenderade en otroligt rolig och fin dag ute på Grönan. Vi skrattade oss halvt fördärvade och åkte karuseller som galningar. Jag tror inte man kan ha en bättre söndag med sina vänner.

Nu är jag tillbaka hemma och känner att jag nog ska ta och stanna här ett tag. Måste styra upp jobbet och hinna ikapp med en massa annat som fått stå tillbaka. Insåg också att jag har en hel del att göra till Årets Stora Händelse och det är bara lite mer än en månad kvar! Gah!

//Ding dong

Inga kommentarer: