fredag 23 september 2011

När allt går som man vill

Igår när jag skulle cykla hem från jobbet regnade det (inga överraskningar där), dragkedjan på min regnjacka gick sönder, eftersom min cykel tippat under dagen så var styret snett och när jag skulle cykla över Bergnäsbron så blev det i princip stopp. Motvinden var så stark att jag nästan stod stilla. Trodde jag skulle bli tvungen att kliva av cykeln, men jag kämpade mig över bron. Blev alldeles full i skratt av hur jävligt allt kändes. De som såg mitt leende (inte så många med tanke på att jag var tvungen att huka för vinden och regnet) måste trott att jag var galen.

Imorse när jag vaknade fick jag för mig att Årets Största Händelse var nästa helg och då fick jag lite panik. Men som tur är kom jag på att det inte är förrän om två veckor (GAH! Det är ju ingenting det heller!). Så mycket som ska fixas innan dess...

Förresten är det fem grader och regn ute idag. Jippie!


//Today I don't feel lika doing anything

Inga kommentarer: