tisdag 13 september 2011

In over my head

Det är mycket nu. Det är långa dagar på jobbet, mycket som ska ordnas hemma, mycket som ska fixas inför Årets Största Händelse, mycket...

Det gör att jag känner mig ganska slutkörd och så känns det som att jag kanske har tagit mig vatten över huvudet när det gäller vissa saker. Att helt plötsligt jobba heltid med nytt ämne plus mitt "gamla" och dessutom jobba extra på Intersport... Missförstå mig inte, jag älskar det faktum att jag har jobb just nu. Men det är slitigt att jobba mer än heltid och det är slitigt att känna att man är så illa tvungen, för man vet inte alls hur det ser ut om två veckor. Om någon råkar ha en heltidstillsvidaretjänst i bakfickan kan ni får ge den till mig.

Men några meter till vid symaskinen kanske får min ork att återkomma...eller? Jag får helt enkelt fokusera på att det kommer att bli bra när det är klart!

//

2 kommentarer:

Jessica sa...

Åsa, jag skickar styrkekramar till dig!!

Liv sa...

Hang in there! Du är den bästa personen jag känner på att få mycket saker gjort på liten tid. Det glädjer mig att du tar dig tid att gnälla lite på det, det är ett nyttighetstecken :) Kram!