måndag 29 juni 2009

Nu drar jag till sjöss!

Jojjomen. Efter en varm dag med Nilas vid stranden och en snabb tripp in till stora staden Hudik drar jag nu till sjöss. Vi har sjösatt båtar hela kvällen och min lilla pärla ligger nere vid kajen och väntar på mig.

Igår var jag med syster och Freddan till Sundsvall och shoppade på tok för mycket för min ekonomi (känns det igen Lania?). Nöjd med inköpen är jag, men har lite ont i magen av oro inför framtida månader utan inkomst. Slängde även iväg en massa pengar till Pitebo för en lägenhet som står tom. Känns också fint.

Nä till sjöss far jag. Billigt och bra. Kan inte handla på resten av veckan. Fina fisken!

//We all live in a yellow submarine

2 kommentarer:

Lania sa...

Jag har faktiskt varit riktigt duktig och hållt i pengarna! (Fast det kanske mer beror på att jag inte har några alls...)

Liv sa...

Hörru. Stanna inte ute på sjön hela sommaren. Nu har det blivit så att jag kommer vara minst 4 veckor i Iggesund fr.o.m. måndag. Då måste du också vara där lite.