måndag 1 juni 2009

Skinande

Tre timmar tog det ungefär, men nu är min lägenhet skinande ren. Underbart!
Trivs bra mycket bättre här nu.
Tog till och med ner skidorna och pjäxorna till förrådet. Vintern är officiellt över.

Har inte gjort mycket mer. Tyckte att det räckte, så jag tog det lugnt framför datorn i väntan på att pojkarna skulle komma hem. Kul med sällskap...eller? En ligger i soffan och sover och den andra ligger i sängen... Istället för att sitta här och lyssna på deras snarkningar tror jag att jag trotsar blåsten och går ut. Tar med min bok och en filt. Borde lösa sig då :)

//Vem går eldvakt för dig?

1 kommentar:

syster fia sa...

Jag körde ut grabbsen igår (de fick åka till Tosätter) och städade jag med. jag valde dock att bara koncentrera mig på våra GG, vädra och stryka gardiner. Att jag sedan hängde upp de nya gardinerna i SSF struntade jag fullständigt i. Det åligger Freddan att åtgärda.

Hur gick det med hårfärgen??

Kram, kram


(Liten förkortningslista: GG = gräsliga golv, SSF = superskitiga fönster)