måndag 1 juni 2009

Skrubba, skrubba, skrubba

Har haft en härlig helg.
Fredag: spelning på bartömningen. Var så himla kul! Hela kvällen var rolig. Nattabadet på Räkstigen inräknat. Kallt kallt kallt, men det ska det vara första badet på säsongen.
Lördag: varmt Pite. Myste med vänner, letade fläkt vid vattnet och åkte till Lule på kvällen. Spelade Rockband tillsammans med David, Daniel och Johan till ungefär halv två. Längsta plastinstrumentsessionen jag har haft iaf.
Söndag: inte lika varmt Lule. Dock helt okej varmt. Det blåser ju jämt i den där stan... Tog en promenad, köpte picknickfilt, spelade lite tv-spel, åt picknickmiddag, såg film och spelade ännu mer plastinstrument. Jag börjar bli bra på det där :)

Idag har jag varit nere i gymmet en sväng (tillbaka i Pite). Men min axel gör ont :( Tycker inte jag sovit konstigt, men kanske ändå.

När jag kom in i lägenheten idag så kände jag hur jag inte trivs här för tillfället. Det ser förjäkligt ut. Så idag när vinden blåser utanför är det dags för operation storstädning. Här ska skrubbas. Från topp till tå.
Men först: frukost.

//Good times

Inga kommentarer: