torsdag 18 juni 2009

Onödigt väder

Ja, vad ska man annars kalla det nuvarande vädret? Inget regn så marken blir inte otörstig, varmt, fast ändå inte så man kan gå i shorts och linne och så dessa moln. För att inte tala om den typiska Lule-vinden som alltid blåser... Usch! Borde fara tillbaka till Cypern och ta ett av dom där jobben jag såg...

Gårdagen med Lania var superb. Vi gick på stan och shoppade lite mer än våra plånböcker gick med på egentligen, sen gick vi hem satt och pratade, handlade mat, lagade maten och åt densamma, spelade Rockband och avslutade det hela med en mini-barrunda som innefattade att besök på Allstar för en jordgubbsdaiquiri (liteblaskig måste jag erkänna att den var, dock god) och sen ett besök på båten (BBB) för en liten Ooze. Härligt och sitta på en båt i solnedgången med en nära vän och gott att dricka.
Lania sov på soffan, så vi hade förmiddagen tillsammans också innan hon for tillbaka till Pite. Nu sitter jag här, ska snart författa ett litet mail, sen tv-spel och klockan fem ska jag befinna mig uppe på Porsön för lite grillning med familjen Forsman. Inte dumt.

//Just like a circus

Inga kommentarer: