måndag 22 juni 2009

Mamaaaa I'm comin' hooome

Flyger hem ikväll. Fick tag på en biljett för 500. Härligt, härligt.
Har varit hemma i Pite en sväng. Packade, laddade ipoden med massa musik och annat och hann träffa söta Lania en sväng.
Väl tillbaka i Lule träffade jag Johan och David som åt Thai. Jag var hungrig fast inte sugen på thai, så jag höll dom sällskap tills dom skulle tillbaka till jobbet och då åt jag min favoritlunch på Mat & Prat istället.
Köpte lite tyger till Nolle-P och vandrade hem för att packa allt jag lämnat här och spela lite tv-spel i väntan på flygbussen. Det går fruktansvärt dåliga flygbussar så jag är tvungen att sitta på Kallax i två timmar. Min plan är att ringa och prata med folk jag inte pratat med på länge. Sen har jag numera Imperiets Dotter inlagt som ljudbok på ipoden, så jag har nåt att sitta och lyssna på ifall alla är upptagna.

Dags att kolla om dom tar kort på flygbussen...

//Leaving on a jetplane

Inga kommentarer: