torsdag 21 augusti 2008

Lite ledig

Känner mig bara så nöjd med att komma hem så här tidigt och vara helt ensam. Har inget viktigt som måste göras, utan tv:n och soffan lockar och jag hoppas att det äfinns något bra att titta på.
Grillfesten ikväll var trevlig, fast lite lugnare än tidigare år. Lekarna tog inta alls så lång tid som dom brukar.

Men jag börjar mer och mer få en känsla av hur nollorna är. Jag tror jag gillar dom. Jag försöker verkligen lära känna dom ordentligt, för man vet ju hur mycket sån tid man får senare under året... Och man blir ju lagom stolt och glad när dom berömmer hur bra organiserat allt är :D Då blir man nöjd över att man faktiskt tog på sig uppgiften att vara med i styrgruppen.

Jag och Generalen var nere på stan idag för att laga min solbrillor. 30:- och dom var som nya. Underbart att ha två par att växla mellan. Så skönt för näsan och bakom öronen. Men man är dock redan less på att ha brillor vart man än går. Capen är man bara stolt över... Iaf när den ser ut som min :)

Nu ska jag slå mig ner i soffan en stund.

//Pink it's not even a question

1 kommentar:

Anonym sa...

Hmm.. Råsa, så fyndigt! Hehe... Jag har dock väldigt svårt att se capen framför mig, du får ladda upp någon bild. Pretty please?

*kram*