lördag 16 augusti 2008

I'm back!

Yepp!
Igår körde jag den underbara E4:an hela långa vägen hemifrån till Kallax. Var bara hem till min egen lägenhet en snabbis för att lämna alla saker där och sen snabbt iväg igen. Kom lagom till flygbussen in till stan (jag har tajming av högsta graden) och bensinen räckte som tur var hela vägen, var lite orolig där ett tag, men det gick bra.
Väl inne i stan gick jag en snabbis till Johan lägenhet för att lämna den lilla packningen jag hade kvar och sen dra ut på stan. Johan var ju inte hemma, och sitta i lägenheten helt själv hade jag ingen lust med. Evighetsmatchen i tennis hade jag fått så jag klarade mig av på radion.
Kikade in i några butiker, men kände att jag ville ha smakråd för att kunna handla nåt. Så istället gick jag och köpte mat och lite vin till våran första kväll tillsammans på evigheter.
Fördrev tiden innan raringen kom hem med att marinera kött och hacka tomater. Till slut kom han hem :)
Kvällen blev mysig med lite OS och annat på tv:n.

Idag gick vi en sväng till på stan. Jag ville höra Johans åsikt vad gällde en kjol och prylar till capen. Jag tror det blir ganska bra det där jag köpte. Vet fortfarande inte vad jag ska kalla mig dock... Måste snacka med Elin...
Nu ska jag snart åka till Pite för att byta om och fixa inför kvällen. Borde ha koll på vad det är som ska hända dom närmsta dagarna innan vi träffas känns det som.

Bli inte förvånade om den här bloggen kommer spärras med lösenord strax, det är bara en försiktighetsåtgärd under nollningen, och det är bara att höra av sig om ni vill läsa så ska jag nog kunna ordna. Jag vet dock inte alls hur det där fungerar. Ska ta och titta på det när jag kommer hem.

//Sunshine of my life

1 kommentar:

Anonym sa...

Hmm... JAG vill ju kunna läsa, så klart...

Gillade du vårt telefonsamtal?? Hihi... Det var en bra konsert, men långt ifrån den bästa! Det var alldeles för mycket slentrian i den första halvan, sedan tog det sig och blev riktigt bra till sist. Men, inget kan någonsin slå Badhusparken - så ÄR det bara!