torsdag 21 augusti 2008

Full rulle

Nu är det igång. Igår var inmarschen (för övrigt det roligaste på hela nolle-p) och hela gårdagen var otroligt stressig med ungefär en miljard saker att fixa och kolla upp. Men allt löste sig, och arbetet i baren på kvällen gick också bra, trots att det var så få som hade jobbat i baren tidigare. Jag fick till en snygg(?) snelugg också, trots att jag har så kort lugg numera. Det var ju mellanstadiedisco för er som inte hört det. Hade lite problem med klädvalet, men det löste sig till slut.

Mitt phösarnamn i år: Råsa :) How do you like it?
Min cape är precis som förra året grön, och så står det öph och Råsa i knallrosa och musik med reflexband. Jag är grymt nöjd. Årets cape är till och med finare än förra årets.
Har matchande knallrosa naglar också.

Ikväll är det grillkväll, och vi hoppas att vädret håller i sig.
Hade tänkt sova en stund på eftermiddagen, men en bud-kille kom med min nya mp3/video-spelare :D Har försökt luska ut hur man använder den och vad man ska använda prylarna som följde med till. Nästa gång jag far till Lule ska jag köpa ett fodral till den, så den inte blir repig och ful.

Ja syster, jag tänkte höra av mig till Pitebo och klaga, men det har varit ganska mycket att stå i. Jag kanske skickar iväg ett mail nu när jag ändå sitter här vid datorn. Borde även installera lite fler program så min dator funkar som den ska, om inte annat så webkameran funkar...

//Pink is the color of passion

Inga kommentarer: