måndag 25 augusti 2008

Börjar ta på krafterna

Känner mig rätt så sliten. Skulle helst av allt ligga i soffan hela kvällen, även fast det var i princip det jag gjorde igår också. Fast då hade jag ju så underbart sällskap. Inte lika mysigt ikväll. Så det är väl bra att jag ska iväg på hockeykvällen strax.
Har ont i halsen idag, så jag sjöng inte mycket på repet. Ska försöka vara tyst så mycket som möjligt, så jag verkligen har kvar rösten till på fredag. Hoppas verkligen att jag inte håller på att bli sjuk. Har inte riktigt tid med det nu.

Gjorde inte allt som stod på min lista igår, men det mesta iaf. Och så fick jag ju som sagt sällskap av den underbaraste senare på kvällen. Vi gjorde inte mycket, men mysigt var det iaf. Att äntligen få ta det lugnt med fästmannen.

Nu måste jag nog gå, Elin väntar antagligen på mig.

//Pink it´s not even a question

Inga kommentarer: