onsdag 27 juni 2012

Nu lämnar vi kaoset

Mor och jag har spenderat de senaste timmarna med att skruva ihop en mycket ovillig hylla, men nu är den på plats och det blev väldigt bra. Nu känns det lite mer okej att lämna det kaos jag skapat här hemma och fara ut till sjöss istället. 


Oj, vilken dålig bild det blev... Jajja, kanske var mina armar som skakade efter att ha burit in den. Den var verkligen inte lätt...
Just nu sitter Ängeln i vardagsrummet och svär. Hon har fått tagit över ihopskruvandet av skåpen som ska vara i hyllan. Jag har skruvat ihop ett och hon fick tre. Nu ska jag nämligen packa bilen, sen far jag och mor till Ön.

//

1 kommentar:

Anniia sa...

Haha den där hyllan o dess skåp kan man svära mycket åt. Jag har dem oxå. I den minsta hyllan tog jag till slut hjälp av skruvdragare :p