söndag 3 juni 2012

Helg med vänner

Igår eftermiddag var det dags för flyttfika hos AC och Andreas. Otroligt trevligt. De bjöd på smörgåstårta (de hade gjort en som till och med jag tycket om mamma!) och fika och så självklart fantastiskt sällskap. Vi stannade väldigt länge. Cyklade hem i regnet strax efter tio.

Idag tillbringade jag förmiddagen med att baka tårta. Testade nya fyllningar till Ängelns tårta och när jag gör det, så måste vi ju även bjuda in någon som smakar tårtan. Jaxel med familj ställde upp som testgrupp. Jag tror den fick godkänt. Är fortfarande inte 100% säker på vad jag ska ha i sen dock.
När de gett sig iväg så vandrade vi iväg till bion för att titta på Prometheus tillsammans med Mats. Filmen var helt okej, ingen höjdare men bra action och Noomi var bra. Efter filmen förjde Mats med oss hem så han också fick smaka lite tårta. Johan och jag äter inte riktigt upp en tårta själv, så vi försöker få så många som möjligt att hjälpa oss.




Just nu är det Die Hard 4.0 på tv. Finns det bättre filmer än Die Hard? Nä just det... John McClane, vilken man!

//

1 kommentar:

Syster Fia sa...

http://www.freeride.se/content/6604/