måndag 11 juni 2012

Sol ute

Idag har vi varit på universitetet och lärt oss saker. Faktiskt helt okej föreläsningar. Förmiddagen var intressant, fast det kändes lite som en aptitretare. "Jag kan få alla att nå betyget godkänt". Det är något jag skulle vilja lära mig om. Men för det krävs lite mer arbete än en förmiddags föreläsning... Under eftermiddagen var det sociala medier i lärandet. Den var lite mer upp och ner. Första halvan var sådär, andra halvan mer intressant. Det man främst vill ha är tips och idéer hur man använder digitala medier i lärandet och andra halvan bestod av lite sånt. Matnyttigt, men jag vill ha mer!

Då Johan kom hem gick vi och handlade. Det var så fint väder så vi strosade tillbaka i lugn och ro och lekte lite med Johans nya kompaktkamera (nej, jag har inte ätit för många pizzor, det är tröjan som skapar illusionen av kagge).







//

Inga kommentarer: