torsdag 21 juni 2012

Sommarsol

Idag har jag njutit av sommarsolen på olika vis. Spenderade några timmar tillsammans med Lina och Olle. Så sällan vi får tid att umgås en längre stund och det är verkligen något jag saknar.
Väl hemma rensade jag lite uppe i mitt rum här hemma. Fastnade i gamla fotokataloger och hoppas verkligen att jag är snyggare nu än jag var då... Bjuder inte på några bilder. De borde vara sekretessbelagda, eller vad säger du Anna?
Efter middagen tog jag en löprunda ner till sjön. Väl där hjälptes jag och far åt att putta i snebben innan jag sprang tillbaka hem. Fick lite backträning på köpet...

Det är mysigt och somrigt att springa när det ser ut så här, 
men jag var glad att jag hade långbyxor

Före:
Efter:
(som synes så håller snebben inte riktigt tätt...)

//

Inga kommentarer: