fredag 1 juni 2012

Lokalkändis

Så, nu är vi i mål med musikalen. Idag har vi haft fyra föreställningar under dagen och kvällen. Det har som tur var gått bra. Jag har spelat fel en del gånger, men tror jag lyckats mörka det ganska bra de flesta gångerna... Jag är inte felfri. Eleverna har varit fantastiska.

I Norrbottens Kuriren var det en fin artikel om vår lilla föreställning och en STOR bild på mig och Åsa. Inte riktigt vad vi hade tänkt, men men. Bilden på eleverna var tack och lov större...

Jag ser ju helt enorm ut bredvid "lilla Åsa"...
Försökte hitta artikeln på nätet, men lyckades inte, så jag var tvungen att köpa pappersbilagan för att kunna läsa vad som stod där. Riktigt trevlig artikel faktiskt.

När jag kom hem idag hittade jag ett paket i postlådan. Ett paket med kärlek i. Välbehövligt kan jag tillägga. Min familj har koll på vad jag behöver, trots att vi bor så långt ifrån varandra.



Nu sitter jag här hemma ensam. Johan är iväg på galej ikväll igen och jag vet inte riktigt vad jag ska hitta på. Tyvärr jag det upptaget på bryggan nedanför huset, annars hade det varit rätt trevligt och ligga där och läsa.

//

Inga kommentarer: