onsdag 20 juni 2012

Lov, lov, lov!

Japp, när jag är på lov då blir bliggen lite åsidosatt. Har liksom annat jag vill göra.
Tänkte därför bjuda på lite bilder och korta förklaringar för att visa vad som hänt sedan jag skrev sist...

Världens sötaste Ängel tog studenten
 Och studenttåget genom stan gav mig grädjerysningar. Vilken folkfest det är!
 Sisters of Lindvall
 Blev grymt nöjd med tårtan jag gjorde till studentskan
 Spenderade en hel dag med att locka änglahår och så här vacker blev hon
 När allt lugnat ner sig for jag och far ut till Ön

Oljade altanen

 Tog en paus vid min favoritplats i hela världen
(kolla in mina fantastiskt snygga målarskor)
 Måste ju säga att jag fortfarande är grymt nöjd med vårt rum
 Har även umgåtts med sovande barn (och i allra högsta grad vakna barn, men de är svårare att fånga på bild)
 Och nu ikväll for jag och far ut till Ön igen för att frakta ut skåp, lister, blommor och jord. En helt magisk kväll att vara ute på sjön...


Det var en sammanfattning av vad som hänt. Imorgon ska jag få träffa Fina Lina och Söta Olle. Lina fyller faktiskt år idag. Ha den äran!

//

Inga kommentarer: