torsdag 5 juli 2012

Bilder

När jag haft så här lång uppehåll i bloggandet är det enklast att visa en massa bilder med korta förklarande texter istället för en väldans massa text, så här kommer en uppdatering om vad som hänt den senaste veckan (ursäkta kvalitén på bilderna, det är telefonen som står för knäppandet):


Jag tröttnar aldrig på att titta på hur vackert det är på Ön...
Sommar, sol, hav och båt. Kan det bli bättre?
Bakade makalöst goda äppel & kanelmuffins till kalaset för Freddan i måndags
(han fyller dock år idag så: enormt stort grattis till världens bästa "storebror")
Jobbade lite när jag var i land. Man är så här fin när man ska slipa stolar
I lördags var jag ute med två av brudarna i det bästa brudgänget någonsin och fick återuppleva Hudiks nattliv
(det bästa med kvällen var nog sällskapet, resten av Hudiks uteliv är inget jag saknat)
Såhär ledsna var vi över att Liv inte var med
Tillbaka ute på Ön tyckte vi att just här ska en syrénbuske stå. Inte undra på att Ön heter Bergön...
Men vi fick upp det sabla aset ur marken till slut


Idag har jag spenderat dagen inne i stan (Ängeln tog körkort idag! Grattis, grattis, grattis!),firat körkortet och trängts med alla andra som tyckte att det var en bra idé att vara i stan under Handelns Dagar. Har även varit en sväng på Byggmax för att köpa isolering, ätit god middag för att fira körkortet, tränat Pump tillsammans med Liv och nu sitter jag här alldeles slut. Det var väldigt roligt att träna med Liv igen. Back in the days så tränade vi mycket där ute på Håstaholmen. Det är verkligen helt fantastiskt att träna i en sal med stora fönster som vätter rakt ut mot havet. Vi hade hoppats på någon liten havsbris då alla fönster stod öppna, men icke. Svettigt värre. Det kändes verkligen att jag inte tränat Pump på flera månader. Min kropp är helt slut...

//

1 kommentar:

a-k sa...

TACK för den bilden AZE!!! Hämnden är alltid snäppet ljuvare.... :)