tisdag 10 juli 2012

Byggare Bob

Har spenderat helgen på Ön där vi har rivit ytterväggar och isolerat om. Nu har vi isolerat om alla ytterväggar på stugan vilket känns väldigt bra. Helgen började med fantastikst väder och badande och slutade med regn, regn och ännu mer regn.
Nu är jag i land och har packat väskorna. I eftermiddag far jag norrut till min kärlek och imorgon far vi ännu mer norrut för att vandra lite i fjällen. Fantastiska sommarlov....

Dags för bad!
 Lite svalt i vattnet, men när man väl var i så var det ganska skönt
 Jag och Freddan är redo att bryta upp väggen
 I'm strong!
(för den intresserade består min outfit av: extremt gula och fula "foppisar" från ett stånd i Lule, rosa snickarshorts från en webbsida jag inte kommer ihåg och t-shirt från Boda Borg som vi fick när vi klarade alla questar. Jag har dock klippt av ärmarna för en mer "white-trashig" look)
 Ja, jag gjorde mer än bara posade med kofoten
 De små var väldigt intresserade av vad vi höll på med
 Det är roligt att bära brädor...eller?
 Pappa och Fredrik funderar och diskuterar och jag...hmm
 Sen kom regnet
 Och vi var tvungna att fixa skydd för att kunna fortsätta jobba

//

Inga kommentarer: