lördag 28 juli 2012

Road Trip 2012

Det där med att blogga medan jag är på semester är inte riktigt min grej. Känns inte riktigt värt det. Jag njuter hellre av att vara ledig och hitta på roliga saker. Men en snabbgenomgång ska ni få och precis som med Keb-resan så får det bli en genomgång med hjälp av bilder.


Högakustenbron får symbolisera starten på vår roadtrip (även fast den ligger ett antal mil från Lule)
Den är ju så ofantligt vacker och mäktig!
 Vi njöt av vackert väder på Ön
 Åkte båt (svårt att ta sig till Ön annars). 
Det ni ser bakom mig är hamnen där jag spenderat min barndoms somrar
 Min kusin har köpt en ny båt. Jag är inte alls avundsjuk...
 Badade på mon
 ...och lyckades få till en dejt med två av brudarna
 Hälsade på små och stora pojkar på scoutläger
 Sen for vi söderut. Träffade ett helt gäng med barn i olika familjer, men lägger inte upp bilder på de små liven här. Vet ju inte hur deras föräldrar tycker om den saken. Bjuder på bilder av stora barn istället...

Suddig bild på Annika får symbolisera hur roligt vi hade på Grönan
 Vi dansade även till Nassim Al Fakir
 På väg norrut igen stannade vi till vid det otroligt konstiga stället Dragon Gate
 Vi stannade till i Skellefte några dagar. Bland annat paddlade vi kajak i Bureälven

Nu är vi äntligen hemma. Packar upp, laddar om och ger oss snart iväg på ännu ett äventyr. Äventyrssommar är vad det är!

//

2 kommentarer:

Annika sa...

Tjoho vilken grönan dag det var. Jsg har nog aldrig haft så kul där som då, och Åsa erkänn att du aldrig haft så kul i lustigahuset som då ;)

Syster Fia sa...

Fint serrö. Får man önska en playlist i nästa inlägg?