måndag 7 maj 2012

Ny frisyr och muffins

Igår så bakade jag muffins och gick till den läskiga frissan som visste mitt namn...
Bjöd in till fika och då bara Danne kunde vid den tiden bjöd vi in till middag också och då lyckades vi få fulla lägenheten med folk. Mycket trevligt.
Jag bakade mest för att jag skulle testa ny fyllning till Ängelns tårta. Vill hitta något som gör tårtan lite mindre kompakt så jag tänkte testa lite nytt som topping på muffins. Misslyckades med två av dem, så vi testade bara en till slut. Den var helt ok, men skulle kanske inte hjälpa tårtan så mycket... Jakten går vidare.





Jag har i alla fall fixat tillbaka min lugg och jag måste säga att jag är grymt nöjd!



Har nog aldrig varit så nöjd när jag gått från en frisör som jag var igår. I'm back! Nu är det bara mitt långa hår som saknas.

//

2 kommentarer:

Mamma sa...

Fint blev det. Både frisyren och cupcaken. Snyggis.

Syster Fia sa...

Inte vet jag vad det är du provat hittills till tårtan, men något sådant här då? http://millistartorochannat.blogspot.se/2011/01/recept-godis-fluff.html