fredag 29 april 2011

Var tog eftermiddagen vägen?

Fastnade på jobbet idag. Slutade strax efter tolv och kom inte därifrån förrän lite mer än en timme senare. Fastnade utanför lektionssalen där ett helt gäng lärare och elever satt och tittade på det engelska bröllopet. Så vackert! Men blev lite besviken på bristen på känslor. Man kanske inte ska vänta sig annat när det handlar om britter. Tycker Viktoria och Daniels bröllop var mycket vackrare och mer romantiskt. Jag och min kollega satt hela tiden och väntade på någon typ av mer modern musik, men vi väntade ju förgäves.
Jag tyckte i alla fall att klänningen var vacker. Kul med vidd i kjolen och precis en sådan brudbukett som jag vill ha!


Väl hemma har jag kollat runt på internet, duschat alldeles för länge, klippt håret i nacken (svårt att göra det själv egentligen, men jag gjorde så gott jag kunde) och lagat och ätit mat.
Nu blir det spexföreställning uppe på Universitetet!

Bloggar från hallen. Tittar man noga så ser man hur ojämnt mitt hår är i nacken...


//

1 kommentar:

syster fia sa...

Om du inte hittat skorna till hösten, så gör det inte ont att hitta dem här: http://www.brandos.se/finskor/c126

Jag måste göra en Rachel Zoe "I DIE!"