onsdag 13 april 2011

Jag hade tänkt

Jag hade tänkt fota mina fina hemstickade (rosa) tossor och lägga upp en bild här i bloggen åt er.

Jag hade tänkt fota mina fina nya virknålar så ni skulle få se dem på en bättre bild än förra gången.

Tänk så trevligt det här blogginlägget hade varit då.

Nu är det så att Johans kamera vägrar samarbeta och jag är helt inkompetent när det gäller kameror.

Så därför blev det inte ett så trevligt blogginlägg utan ett bittert sådant.

Och nu tänker jag titta på Mission Impossible II, såg ettan klart för en halvtimme sedan.

//Let's have some fun

2 kommentarer:

syster fia sa...

Kan jag muntra upp fröken med att jag fixat ett suergulligt virkningsmönster åt henne? Ett randigt sadelskydd med en virkad blomma på. Hon som jag fått mönstret av virkar sitt skydd rosa- och svartrandigt...

Åsa sa...

Fröken blir väl kanske lite gladare av det då... Men bara för att mina virknålar är sötast i världen.