tisdag 26 april 2011

Vad tycker du?

Igår när vi gick runt i stan såg jag att Wedins Accent hade 25% rabatt på en del resväskor. Genast gick mina tankar till den där kabinväskan jag önskar att jag hade...
Så, nu är frågan, ska jag slå till och skaffa en sådan här (med reservation för att den inte finns kvar förstås, eftersom det var stängt idag har jag ju ingen aning om vad som finns kvar)?


Min sambo poängterade att det ju främst är när man ska flyga som man behöver en kabinväska och det kanske jag inte kommer att ha råd att göra speciellt ofta i framtiden. Men om jag ska bege min på kortare turer med buss är det ju lite smidigt med en hård väska. Har man ryggsäck riskerar ju allt bli manglat i bagageutrymmet.
Nu är det ju så att 25% rabatt inge gör att väskan är gratis direkt. Så det blir ju fortfarande en investering. Plus att den inte är rosa, vilket jag hade tänkt att min kabinväska skulle vara, men den är ju ändå snygg.

Så nu vänder jag mig till dig kära läsare, vad tycker du jag ska göra? Köpa eller inte?

//Put it in the bag

1 kommentar:

syster fia sa...

Voi, voi. Dåligt med generella tips faktiskt. Det enda jag egentligen kan bidra med är att du faktiskt pratat om denna typ av väska bra länge, det är ju inget du nyss kommit på. Och oavsett hur man väljer att resa är denna typ av väska rätt bra att ha för kortare svängar borta hemifrån.