torsdag 7 april 2011

Barn

Idag ska jag träffa barn. I och för sig är ju inte det så ovanligt när jag är hemma hos familjen...
Just nu är jag barnvakt åt Joar. Freddan tog med sig Nilas till tandläkaren, så jag fick ha hand om det lilla pyret. Nu ligger han och sussar sött i vagnen, så då passar jag på att uppdatera här.

När Freddan kommer tillbaka ska jag pallra mig över till FinaLina och få mysa lite med Olle. Läste nyss hennes blogg och inser hur avis jag är på att hon, Livan och Anna ska träffas nästa helg allihop. Utan mig! Men det är ju så långt från Lule till Uppsala. Känns som att jag inte träffat Anna på hur länge som helst. Men jag försöker se det positiva, ju färre som är med när jag träffar Lina desto större är chansen att jag får hålla Olle lääääänge.

Igår var jag på Triakel-konsert med Freddan, Nilas, Maja och Joakim. Mycket trevligt. Särskilt andra akten då de spelade lite mer gamla godingar. Första set var bara låtar från deras senaste skiva och man förstår ju varför de gör så, men det är bra mycket roligare när man känner igen låtarna.

Mycket konstigt att jag har varit hemma sedan igår eftermiddag och fortfarande inte träffat Syster. Det ska åtgärdas ikväll...

//Mah na mah na

Inga kommentarer: